Contact
Onze klantenservice staat elke werkdag voor je klaar om je te helpen. Heb je een vraag over je bestelling, over een product dat je al hebt aangeschaft of een onderdeel dat is beschadigd? Om de situatie zo snel en goed mogelijk te kunnen beoordelen raden we je aan om het contactformulier in te vullen.
Voor het aanvragen van een retour verwijzen we je door naar de retourpagina.
Ben je een bedrijf en wil je graag dealer worden? Dan kan je een dealeraanvraag doen.
Vul het contactformulier in (aanbevolen)
Of bel ons
- +31 (0) 85 48 77 888
- Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 16.30 uur
BTW nummer: NL817611848B01
Waar vind ik het artikelnummer?
Het itemnummer van je trampoline kun je door middel van onderstaande punten traceren:
1. Trampoline labels
De Salta trampolines zijn voorzien van meerdere labels waarop het itemnummer en productiejaar is weergegeven. De labels zijn te vinden op de trampoline mat, aan de onderkant van de veiligheidsrand of middels een sticker op het frame.
2. Verpakking of handleiding
Indien je de originele verpakking of handleiding tot je beschikking hebt, kun je het itemnummer hierop terugvinden.
3. Factuur
In enkele gevallen is het itemnummer van je trampoline door de leverancier op de factuur aangegeven.
4. Onderzoek
Mocht het niet gelukt zijn om met bovenstaande punten je itemnummer te vinden, dan kun je middels de website controleren welk trampolinemodel overeenkomt met je eigen trampoline. De afmeting van je trampoline kun je achterhalen door te meten vanaf de buitenkant van het frame. Met deze gegevens is het dan mogelijk om de juiste reserve onderdelen te selecteren. Mocht je het niet zeker weten, dan kun je altijd navraag doen bij onze klantenservice door middel van ons contactformulier.